Bestellen is heel eenvoudig. Selecteer het product of de producten welke u wilt bestellen. Plaats de artikelen in uw winkelwagen en volg de stappen van het bestelproces.

iDEAL
Betaling van uw bestelling kan eenvoudig via iDEAL met uw eigen bank. Volg de stappen via het bestelproces. U kunt betalen met iDEAL als u gebruik maakt van internetbankieren. Mocht u besluiten de bestelling – of een deel hiervan – te annuleren of terug te sturen, dan storten wij uw tegoed handmatig terug op uw rekening.

Creditcard
Betaling van uw bestelling kan eenvoudig met uw creditcard, u kunt betalen met een Visa of MasterCard. U kunt uw creditcardgegevens via onze beveiligde SSL procedure veilig invoeren en wij zorgen samen met uw creditcardorganisatie voor een correcte afhandeling. Uw creditcard wordt belast op het moment dat wij uw artikel(en) verzenden.

PayPal
Met PayPal kunt u heel simpel online betalen. Geen gedoe met het eindeloos invullen van uw bankgegevens of creditcardnummers. Betaal in een paar klikken met enkel uw e-mailadres en PayPal-wachtwoord. Uw financiële gegevens zijn alleen voor u toegankelijk en worden niet met ons gedeeld.

Cees Mooi Stoer Wonen garandeert dat de prijs vermeld bij het artikel op de dag van bestelling en vermeld op de aankoopnota niet wordt verhoogd. Voor gevolgen van foutieve prijzen veroorzaakt door de internetserver of door hackers, computervirussen etc. kunnen wij geen aansprakelijkheid aanvaarden.

Bestellingen met een totale waarde boven de € 100,- bezorgen wij gratis door heel Nederland* (met uitzondering van de bezorg prijzen specifiek per artikel aangeven. Bijv. bij het verzenden van meubels en zware en/of grote pakketten). De bezorging van producten die in de webshop gekocht worden kunnen op 2 manieren bij u thuis worden bezorgd.

Pakketpost
Voor het bezorgen van kleine pakketten houden wij de bezorgvoorwaarden van PostNL en DHL aan:
Uw pakket wordt bezorgd op maandag t/m zaterdag in Nederland. Als u bij de eerste bezorgpoging niet thuis bent zal het pakket de volgende dag nogmaals bij u worden aangeboden. Wanneer het pakket beide keren niet kan worden afgeleverd, brengt de pakketdienst uw bestelling naar het dichtstbijzijnde postkantoor of Pick-up Point. Het pakket blijft daar 2 weken liggen en gaat daarna retour naar Cees Mooi Stoer Wonen. Voor ontvangst van uw bestelling is in de meeste gevallen een handtekening vereist. Bezorgkosten bij bestelling minder dan €100,- tot het pakketformaat 140x78x58cm en minder dan 30 kg is € 9,95.

Bezorgservice
Onze artikelen worden ongemonteerd geleverd tot aan de voordeur op de begane grond. Onze chauffeurs kunnen tegen betaling de montage en/of het in huis plaatsen verzorgen. Hiervoor kunt u contact opnemen via de onderstaande link:

mailto:info@mooistoerwonen.nl?subject=Aanvraag extra service

Dit geldt alleen voor de artikelen die in de webshop besteld kunnen worden.

Indien u meerdere artikelen bestelt, betaalt u eenmalig de hoogste bezorgkosten. De bezorgkosten worden in uw winkelwagen aangegeven.

*De bezorgservice levert niet op de Waddeneilanden. Als u op een van de Waddeneilanden woont, wordt uw bestelling op de afgesproken datum aan de eilandtransporteur geleverd. Deze transporteur neemt contact met u op om een bezorgafspraak te plannen zodra uw bestelling binnen is. De eventuele extra transportkosten moeten rechtstreeks aan de transporteur betaald worden.

Bij al onze artikelen staat een indicatie van de levertijd vermeld. Indien de door u bestelde artikelen op voorraad zijn wordt uw bestelling binnen 2-3 werkdagen bezorgd. De verzenddagen zijn: dinsdag, woensdag, donderdag en vrijdag. Levering van meubelen die op voorraad zijn duurt maximaal 10 dagen. Indien de artikelen niet op voorraad zijn wordt u per mail op de hoogte gebracht van de desbetreffende levertijd.
Onze artikelen worden ongemonteerd geleverd tot aan de voordeur op de begane grond. Onze chauffeurs kunnen tegen betaling de montage en/of het in huis plaatsen verzorgen. Hiervoor kunt u contact opnemen via de onderstaande link:

mailto:info@mooistoerwonen.nl?subject=Aanvraag extra service

Indien een product uitverkocht is en niet meer na te leveren is, vervalt de koopovereenkomst. Hiervan zullen we u op de hoogte stellen per mail. Alle gemelde of vermelde leveringstermijnen zijn slechts een indicatie en kunnen dan ook niet leiden tot enig recht of aansprakelijkheid.

Bestellingen geplaatst vóór 15.00 uur proberen wij (indien voorradig) dezelfde dag te verwerken.

Zie hier een overzicht met het verwachte levermoment (indien voorradig):

Besteldag (vóór 15.00 uur) Verwachte bezorgdag
Maandag Woensdag / donderdag
Dinsdag Woensdag / donderdag
Woensdag Donderdag / vrijdag
Donderdag Vrijdag / zaterdag
Vrijdag Zaterdag / maandag
Zaterdag Woensdag / donderdag
Zondag Woensdag / donderdag

U heeft wettelijk het recht om een product binnen 14 dagen na ontvangst aan te melden voor retour zonder opgave van reden. Na deze melding heeft u nogmaals 14 dagen om het product daadwerkelijk retour te sturen. Maakt u gebruik van uw retourrecht dan ontvangt u het gehele orderbedrag inclusief verzendkosten binnen 14 dagen na de retour melding teruggestort op uw rekening. De gemaakte kosten voor het retour zenden van het pakket zijn voor uw eigen rekening.

1.  Deze bedenktermijn gaat in op de dag na ontvangst van het product door u. Met uitzondering van bestelde hoofdkussens en dekbedden die uit de originele verpakking zijn gehaald, deze mogen vanwege hygiëne niet worden teruggezonden (Mocht u het artikel toch retourneren dan zullen we het aankoopbedrag niet retourneren aan u).

2. Tijdens de bedenktijd gaat u zorgvuldig om met het product en de verpakking. Het product kunt u slechts in die mate uitpakken of gebruiken voor zover dat nodig is om te kunnen beoordelen of u het product wenst te behouden. De verpakking van de retour te sturen artikelen moet in originele staat zijn, in originele verpakking met de complete originele binnenverpakking. Inclusief de eventuele beschermende “luchtkussen” folie. De verpakkingsdozen mogen niet zijn beschreven. Uitsluitend zoals het verpakt was met de levering. Indien u van uw herroepingsrecht gebruik maakt, zal u het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan Cees Mooi Stoer Wonen retourneren, conform de instructies en voorwaarden.

U dient artikelen die worden teruggezonden te retourneren met een bijgevoegd retourformulier en (kopie)factuur. Klik hier voor het retourformulier.

3. Wanneer u gebruik wenst te maken van uw herroepingsrecht zorgt u dat het product binnen een 30 dagen, na ontvangst van het product, weer terug is bij Cees Mooi Stoer Wonen. Hiervan heeft u de eerste 14 dagen te tijd om de retour aan te melden (zonder opgave van reden), en vervolgens nog 14 dagen om het product daadwerkelijk retour te sturen. Retour sturen kunt u doen via een pakketdienst naar keuze. Het bewijs van versturen graag goed bewaren, zodat we deze indien gewenst kunnen opvragen bij u. De kosten voor het retour sturen zijn voor uw eigen rekening. De eventuele gemaakte montagekosten of z.g. comfort bezorgingen zijn ook voor uw rekening en niet terug te krijgen. U kunt uw bestelling terug sturen naar ons winkeladres; Pastoor Gowthorpestraat 15, 3772 CA in Barneveld. Kosteloos retourneren is mogelijk indien u zelf de goederen binnen 30 dagen terug brengt in onze woonwinkel te Barneveld.

4. De artikelen mogen niet zijn gebruikt, aangepast of enige andere wijzigingen hebben ondergaan. Bij beschadiging van het product door onzorgvuldige omgang/beoordeling door u, dan bent u zelf aansprakelijk voor eventuele waardevermindering van het product.

Alleen als aan deze voorwaarden is voldaan en wij de artikelen in goede staat hebben retour ontvangen kan de aanschafprijs van de artikelen worden terugbetaald. De terugbetaling vindt dan plaats binnen 14 dagen.

5. Indien u na afloop van de hierboven genoemde termijn niet kenbaar heeft gemaakt gebruik te willen maken van uw herroepingsrecht resp. het product niet aan de Cees Mooi Stoer Wonen hebt teruggezonden, is de koop een feit.

6. Reclamaties van eventuele gebreken of verkeerd geleverde producten dienen binnen 14 dagen na levering aan de ondernemer schriftelijk te worden gemeld. Terugzending van de producten dient te geschieden in de originele verpakking en in nieuwstaat verkerend.

Cees Mooi Stoer Wonen garandeert dat elk door haar geleverde artikelen voldoet aan normale eisen van deugdelijkheid en bruikbaarheid en aan bestaande overheidsvoorschriften. Als bij normaal, met de bestemming corresponderend gebruik, gebreken optreden in of aan het artikel worden die door Cees Mooi Stoer Wonen binnen de garantieperiode kosteloos hersteld.

Glaswerk en eventueel (gratis) meegeleverde of bijgevoegde batterijen en/of lichtbronnen zoals gloeilampen, halogeenlampen, TL buizen, energiezuinige lampen en LED lampen vallen niet onder de garantie.

Er kan helaas geen garantie worden gegeven als het defect is veroorzaakt doordat er een te hoog wattage lichtbron in de lamp in gebruik is geweest.

Cees Mooi Stoer Wonen stelt vast of de garantie van toepassing is en bepaalt de wijze van repareren en verzenden.

U krijgt standaard 2 jaar garantie op uw meubelen, linnengoed en accessoires, uitsluitend op vertoon van de factuur of kassabon.

Bij vervangingen onder garanties blijft de oorspronkelijke aankoopdatum bepalend voor de garantietermijn.

Op de garantie kan geen aanspraak gemaakt worden als het defect is veroorzaakt door:

  • als er veranderingen in of aan het artikel door u of derden zijn aangebracht,
  • door gebreken die zijn ontstaan door onoordeelkundig gebruik of enig ander gebruik waarvoor het artikel is bedoeld,
  • beschadiging door opzet of grove onachtzaamheid,
  • bij van buiten komend onheil zoals blikseminslag, blikseminductie etc.,
  • oververhitting door gebruik van een te hoog wattage gloei- of halogeenlamp,
  • blootstelling aan vochtigheid, extreme warmte of zonlicht of extreme koude,
  • indirecte kosten, veroorzaakt door montage van het defecte artikel of het moeten verwijderen en weer moeten aanbrengen door u zelf of door derden, kunnen niet voor vergoeding in aanmerking komen.

Bent u niet tevreden over uw product of de afhandeling van uw bestelling? Vul dan het contactformulier op onze website volledig in. Wij nemen zo spoedig mogelijk contact met u op.

Bent u het niet eens met de geboden oplossing door Cees Mooi Stoer Wonen en u hebt dat duidelijk aangegeven dan is er nog een mogelijkheid om uw melding te doen bij WebwinkelKeur (www.webwinkelkeur.nl), zij zullen vervolgens onafhankelijke bemiddeling toepassen. Mocht er dan nog niet tot een oplossing gekomen worden, heeft de consument de mogelijkheid om zijn klacht te laten behandelen door de door WebwinkelKeur aangestelde onafhankelijke geschillencommissie, de uitspraak hiervan is bindend en zowel ondernemer als consument stemmen in met deze bindende uitspraak. Aan het voorleggen van een geschil aan deze geschillencommissie zijn kosten verbonden die door de consument betaald dienen te worden aan de betreffende commissie. Tevens is het mogelijk om klachten aan te melden via het Europees ODR platform (http://ec.europa.eu/odr)

Op overeenkomsten tussen u als klant en Cees Mooi Stoer Wonen waarop deze algemene voorwaarden betrekking hebben, is uitsluitend Nederlands recht van toepassing. Ook indien u woonachtig bent in het buitenland.